Helen Dorn - Atemlos
Detective Helen Dorn finds herself the target of a murder investigation when she's accused of killing her boss, Mattheisen. A surveillance operation on illegal arms deals goes disastrously wrong, leaving three people dead, two of them police officers. Mattheisen shared a theory with Dorn before his death, suspecting the weapons were destined for a radical right-wing group.