Helen Dorn - Das Recht zu schweigen
Rolf Kanther, head of a mid-sized military technology company, is shot dead from a great distance while hunting on a raised hide alongside his daughter, Sonja. The evidence is initially ambiguous, and it is not clear whether is it an incredible coincidence or a meticulously planned murder. State Criminal Police Office investigator Helen Dorn is assigned to investigate the mystery.