Helen Dorn - Schatten der Vergangenheit
Lawyer Johannes Trautwein vanishes mysteriously en route to his golf club, sparking suspicions of foul play. It's rumored he possessed evidence that could exonerate his client, Robert Lorenz, who stands accused of a violent assault against his child's nanny. As the investigation unfolds, hidden truths begin to surface, gripping all involved.