Helen Dorn - Nach dem Sturm
In a small mountain village, Karla Petersen is murdered on her way home from a village festival. Detective Helen Dorn, still grappling with her father's coma, takes on the case. In this rural setting, she meets Tom Petersen, a local officer and Karla’s brother, unraveling the mystery while confronting personal challenges.