Helen Dorn - Das rote Tuch
A deadly arson attack draws Helen Dorn into the leftist scene, where tensions simmer between activists and Ralph Wagner, a wealthy real estate mogul. Wagner's attempt to buy and dismantle their headquarters, a building called Left Center, riles the Autonomous, a radical group. Dirk Müller, spokesperson for the "Red Cloth," denies any responsibility for the violence.