Helen Dorn - Mordsee
In the bustling Seamen's Mission Duckdalben in Hamburg harbor, a young Ethiopian engages in a lively video call with his mother back home. Meanwhile, a massive container ship departs under the watchful eye of an Elbe pilot, capturing the transient essence of sailors' lives and their fleeting connections across continents.