Ostatnia królowa Tahiti
W krainie cudownych lagun, gdzie tylko mężczyźni zostają królami, młoda Aïmata Pomaré ma zmienić ten zwyczaj. Młoda tahitańska księżniczka musi pokonać zarówno wrogów wewnętrznych, jak i zagrożenia ze strony Francji i Anglii, by ocalić miejscowe tradycje, a swojemu ludowi zapewnić lepszą przyszłość.
W krainie cudownych lagun, gdzie tylko mężczyźni zostają królami, młoda Aïmata Pomaré ma zmienić ten zwyczaj. Młoda tahitańska księżniczka musi pokonać zarówno wrogów wewnętrznych, jak i zagrożenia ze strony Francji i Anglii, by ocalić miejscowe tradycje, a swojemu ludowi zapewnić lepszą przyszłość. Jako ostatnia królowa Tahiti przywróci pokój z Francją.